Pomoc i najczęściej zadawane pytania

W jakim czasie pojawią się zamówione pozycje na półce w pełnej wersji ?
Zamówione pozycje powinny pojawić się na półce w ciągu 24-ech godzin.
Czy czytelnicy widzą pełną ofertę NASBI / OSBI ?
Czytelnicy widzą pełną ofertę we fragmentach oraz tytuły wykupione przez Bibliotekę - Instytucję lub firmę w pełnej dostępności.
Czy czytelnik może zgłaszać tytuły do zakupu jako propozycje ?
Czytelnicy mają prawo oraz możliwość informowania Administratora po stronie Biblioteki o propozycjach do zakupu, naturalnie osobą decyzyjną jest osoba odpowiedzialna po stronie Biblioteki za realizację zamówień.
Czy NASBI / OSBI działa poza biblioteką która wykupiła dostęp do platformy ?
NASBI i OSBI działa globalnie, na wszystkich urządzeniach, które posiadają dostęp do internetu.
Czy biblioteka otrzymuje kody aktywacyjne i jaki jest ich koszt ?
Biblioteka otrzymuje nieograniczoną ilość kodów, ilość uzależniona jest od zapotrzebowania danej Biblioteki - Instytucji. Biblioteka - Instytucja nie ponosi kosztów związanych z otrzymaniem kodów aktywacyjnych.
Czy NASBI / OSBI zawiera treści darmowe ?
Oferta NASBI / OSBI to oferta komercyjna. Platforma zawiera obszerną bazę wydawców o renomowanej pozycji na rynku. NASBI / OSBI nie gromadzi treści, które dostępne są w wolnym dostępie.
Czy podczas trwania umowy klient może wzbogacać swoją ofertę o nowości wydawnicze ?
Klient w każdej chwili ma możliwość oraz prawo wzbogacać swoją ofertę o nowości wydawnicze, Do tego celu służy dedykowany panel administratora co przyspiesza i ułatwia ten proces.
Czy użytkowanie NASBI / OSBI wymaga instalowania oprogramowania ?
Użytkowanie platformy NASBI / OSBI nie wymaga instalowania oprogramowania, NASBI / OSBI działa na powszechnie użytkowanych przeglądarkach internetowych.